Brunoenmarjolein.reismee.nl

Welkom op onze reislog!!

Hoiiedereen,

Na een aantal keer vrijwilligerswerk te hebben gedaan in het buitenland wisten we allebei zeker: dit willen we voor een wat langere periode gaan doen! Na lang plannen, sparen, wikken/wegenenveel dingen regelen is het nu dan eindelijk zover...We gaan echt voor een langere tijd reizen! Aan de ene kant super spannend, want we hebben ons huisje opgezegd, hebben beide geen contract meer en weten natuurlijk niet precies waar we terecht gaan komen. Toch denken we dat we een fantastische tijd gaan krijgen. We kijken er dan ook enorm naar uit! Via deze site kunnen jullie met ons meereizen en op de hoogte blijven van al onze belevenissen.

Willen jullie automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Bruno en Marjolein

Wilma

Oh wat leuk is dit :)

Pa en Ma B.

Lein en Bruno,

Dit ziet er weer leuk uit.

Inge

Heey!!
Wat leuk dat jullie ook voor reismee hebben gekozen, ik vind het echt een super leuke en mooie site. En ik ben ook erg benieuwd hoe jullie het gaan hebben, maar ik ga jullie natuurlijk nog zien bij Bambelela :)

Lieve groetjes vanuit Zuid-Afrika xx

Bart

Hi Bruno en Lein!

Te gek dat jullie gaan! Ik zal deze site zeker volgen!

Tot vanmiddag!

Neef Bart

Marco Mariska & Roos

Vanmiddag eerst maar eens zuipen! #nuhetnogkan

Paul En Nikki

Hi Bruno en Lein.

Heel veel plezier en geniet ervan!
We houden jullie in de gaten hoor ;)
dikke kus van ons.

Alex en Bir

Helemaal leuk! verwachten minstens 5 x per week bericht ;) We gaan jullie missen! XXX

Marinus en Astrid

Zooo blij hiermee :D:D

Dikke kus van ons!

Karibu Project

Heel veel plezier met de voorbereidingen en zie jullie snel in Oeganda!

Groeten,

Margriet
Karibu Project
www.karibu-project.com

Christa Lageman

Hoi Marjolein en Bruno,
een hele goede reis gewenst!
Geniet van deze bijzondere ervaring.
Christa Lageman

Diana

Looking good!Hou jullie in de smiezen....

Marielle en Arnolda

Hee! Ziet er goed uit!!! Veel bewondering voor jullie; een droom achterna. Doe je goed!
We gunnen jullie bijzondere ervaringen, mooie herinneringen en zullen zeer regelmatig ff meereizen...:-)
Heel veel succes en plezier!!

Arnolda en Marielle

Ome Ab en tante Mieke

He kanjers we gaan jullie zeker missen maar zullen jullie volgen op jullie reis. Geniet ervan!!
Liefs ome Ab en tante Mieke

Ome George

To Marjolein and Bruno

Tomorrow tears, the day after joy and desire. You both are going to do the loviest thing you want to do.Take the opportunity and during your whole life you can looking back with a good feeling what you are just going to do.

Stay tuned and healthy

Uncle George

Bart en Angelique

Haai Marjolein en Bruno,

Ik wilde jullie voor vertrek nog even een sms sturen, maar jullie zijn natuurlijk niet meer telefonisch bereikbaar!

Jullie zijn nu vast onderweg naar jullie eerste bestemming. Een lange tijd laten jullie het vertrouwde achter en gaan leerzame en mooie momenten tegemoet.

We willen jullie heel veel succes en blijdschap toewensen. Geniet ervan!

Bart en Angelique.

PS: Bruno, ik zag laatst op LinkedIn dat je je diploma hebt gehaald; Gefeliciteerd!

Paula Schram

Hoi Marjolein en Bruno,
Op het moment dat ik dit bericht verstuur zitten jullie in het vliegtuig. Eindelijk na een lange voorbereiding! Heel veel plezier en uiteraard blijf ik jullie ervaringen volgen.
groetjes,
Paula

Toos van den Tillaart

Hoi Marjolein en Bruno
Wij wilde jullie nog een goede reis wensen maar zijn hiervoor al te laat.
Maar bij deze willen wij jullie een onvergetelijke tijd toewensen en heel veel plezier. Geniet ervan wij blijven jullie volgen op jullie reis. Vele groetjes van ons allen.

astrid

Ashley is gister geboren :) M'n eerste nieuwtje vanuit hier... heost bij jullie?? kus kus

Tilly

Lein en Bruno,
wanneer kunnen we hier een eerste verhaal van jullie verwachten? Ik hou elke dag mijn mailbox in de gaten, maar er verschijnt maar niets. Ik wil graag weten hoe jullie eerste week is geweest!

Wilma

@Tilly, Bru en Lein zitten nu voor 2 weken in het woestijn..en hebben daar geen tel.of internet bereik, Het volgend weekend zijn ze even online en daarna gaan ze weer 2 weken het woestijn in (zandhappen) :)

dick

hoi schatten. jullie hebben het er heerijk druk mee. geniet er van. xxxxdick