Brunoenmarjolein.reismee.nl

Hello world, here we come again!

Al vrij snel na terugkomst van onze Afrika/Midden- en Zuid-Amerika reis stond het al vast. Of misschien was het al wel tijdens onze reis....'Dat reizen dat gaan we nog een keer doen!' Hoe, wat en wanneer (misschien wel over 10 jaar) wisten we nog niet, maar dat we er nog eens op uit zouden trekken was al snel duidelijk.

Weliswaar nu wat korter (Bruun 4 maanden en ik 6 maanden), maar daarom zeker niet minder gaaf! Wat is het plan? Zaterdag 20 september vliegen we naar Teheran, de hoofdstad van Iran. In Iran zullen we 3 weken blijven, waarna we een bliksembezoek brengen aan Jordanië. We hebben een Jordaanse gids gevonden die ons in 7 dagen het hele land wil laten zien. We zullen ook een paar nachten bij zijn familie in een bedoeinenkamp in de woestijn logeren. Na Jordanië vliegen we naar Mexico (we gaan van het Midden-Oosten naar Midden-Amerika, ja ja hier is goed over nagedacht!). We landen in Mexico-Stad en hebben voor de eerste 2 nachten een hostel geregeld. En daarna...ligt alles nog open. Het idee is om na Mexico nog naar Belize, Guatemala en El Salvador te reizen. Ook zal mijn zus aan het einde van de 6 maanden mij komen opzoeken. Maar verder, willen we vooral niet te veel plannen!

Vinden jullie het leuk om met ons mee te reizen? Op deze site zullen we weer een blog bijhouden. Hoewel er inmiddels, door storingen, van de vorige reis foto's en reacties zijn verdwenen, gaan we ervan uit dat jullie op deze plek weer op de hoogte kunnen worden gehouden :-). Maar, voordat we gaan, nu eerst nog onze visa ontvangen, nieuwe reisoutfits aanschaffen (kan natuurlijk niet weer met dezelfde kleding op de foto gaan), malariapillen inslaan, EHBO-kit aanvullen, afscheid nemen en nog heel veel kroketjes, spinazie met aardappels, andijviestamppot en kaas eten (niet allemaal tegelijk!). Gelukkig hebben we nog 34 dagen!

Bruno en Marjolein

Toos

Hallo Marjolein en Bruno
Dat klinkt weer goed, en jullie hebben weer mooie reis in het voor uitzicht.
Ben zojuist afscheid wezen nemen van een vriendin van ons Susan zij gaat voor ruim 4 maanden naar Frankrijk, dat is niet zover maar voor haar is het de eerste keer dat ze alleen gaat reizen dus ook heel spannend allemaal.
Wij zijn net terug van een prachtige rond reis door Canada.
veel succes met de voorbereidingen. Groetjes van ons allen.

Diana

Mooie plannen!Veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Bart

Gaaf!!!! Dat jullie maar goed kunnen genieten van wat de wereld te bieden heeft! :)

René en Carina

Lieve (schoon)swess und zwager,

Met trots zullen wij deze site weer volgen om al jullie mooie avonturen te volgen.

Linda en Dennis

Dat is weer een supermooi vooruitzicht zeg, de levensgenieters! :-)
Heel veel plezier samen en daarna nog 2 maanden alleen Marjolein, stoer hoor!

Marco

Hij is fijn!

Martijn

Net nog 34 nachtjes en nu nog maar 3 nachtjes... Time flies. Alvast een hele goede reis en we zullen de berichten zeker weer gaan volgen!

Fabian & Leonie

Heel erg veel plezier en geluk gewenst op jullie reis :-) ik zie uit naar de verhalen!

Groetjes
Fabian en leonie

Bruno en Marjolein

Bedankt voor jullie leuke reacties! Nog één nachtje slapen en dan gaan we eindelijk!!!