Brunoenmarjolein.reismee.nl

Geluksvogels

Lieve iedereen,

Nog1 dagen dan zit het erop. De reis waar we ons maanden lang op hebben voorbereid en verheugd loopt ten einde. Wat was het mooi en bovenal wat een geluk dat we dit hebben kunnen en mogen doen.

Wat ons het meest bij zal blijven is \'cultuurshock\' Oeganda en het spotten van de berggorilla\'s in Bwindi. Daarnaast het paradijselijke eiland Roatan (Honduras), de ongelooflijke schoonheid en gastvrijheid van Colombia en natuurlijk de Galapagos eilanden. Heel bijzondere momenten waren ook samen met Ing de apen verzorgen in Zuid-Afrika, met mijn ouders, Coen&Tijn de Times Square in New York oplopen en met onze (schoon)zus en zwager die verschrikkelijke (\'ik ga niet meer verder\'en \'ik ben die gids nu ook wel zat\' hahaha) vulkaan in Nicaragua opklimmen en aan de rand al het lava zien borrelen. Wat was het mooi om dit met jullie te kunnen delen! Daarnaast hebben alle vrijwilligersprojecten die we hebben gedaan een speciaal plekje in ons hart. Onze gastfamilies die ons veel hebben geleerd over de cultuur, alle kinderen, dieren (aapjes :-)) en mede-vrijwilligers hebben deze reis onvergetelijk gemaakt.

Maar nu is het tijd om naar huis te gaan en kerst en oud&nieuw met onze familie en vrienden te vieren. Mijn vader heeft een huisje voor ons kunnen regelen en onze (schoon)familie is al druk beziggeweest in ons huisje. Wat een mazzel!

Bij deze willen we iedereen bedanken voor het \'meereizen\'. Bedankt voor de leuke reacties op onze site en alle mailtjes. Het was echt super om te lezen dat iedereen zo meeleefde. En...Ten slotte...Voor iedereen natuurlijk een fijne kerst en een mooi, gezond en gelukkig 2013!

En nu op naar kou, gezelligheid, westerse wereld, Hollandse kost, altijd Nederlands praten en routine...

Tot gauw,

Bruun en Lein